tirsdag den 17. april 2012

Hæklet sjælevarmer fra Drops

Det er længe siden jeg har lavet et indlæg her på bloggen, men det betyder ikke at jeg ikke har lavet noget håndarbejde. Jeg har været begyndt på rigtig mange strikke- og hækleprojekter, men har trævlet det hele op igen, da jeg ikke var rigtig tilfreds med resultatet. Det er nok fordi at det ikke altid er det originale garn jeg bruger, men ofte noget der ligner det der bliver brugt i opskrifterne. Jeg købte derfor Drops Cotton Light, og lavede denne bolero eller sjælevarmer, og jeg er rigtig godt tilfreds med dette resultat. Den eneste ulempe, er nu at jeg har en helt ustyrlig trang til og købe mere garn og så får jeg jo ikke brugt af mit lager. Det havde jeg ellers en plan om og gøre her i 2012. Nu er min inspiration kommet tilbage og så finder jeg nok en opskrift, hvor jeg kan bruge lidt fra lageret.


1 kommentar:

FruMadsens sagde ...

Den er da bare blevet rigtig flot!! Jeg kender alt for godt til det med lageret - det er bare SÅ fristende at købe nyt garn :-)